Ήμουν πολύ προβληματισμένη για τον τρόπο που έπρεπε να προσεγγίσω αυτές τις ταινίες. Ως μία ενιαία; Ως δύο διαφορετικές; Τελικά αποφάσισα ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι ως δύο μισές ταινίες που αλληλοσυμπληρώνονται. Ο λόγος για το "The disappearance of Eleanor Rigby", το οποίο επιχειρεί να δείξει την ίδια ιστορία από διαφορετικά μάτια, τα δικά του και τα δικά της. Την ιστορία ενός ζευγαριού που ζει τη δραματική απώλεια του μοναχογιού του και τον τρόπο που ο καθένας προσπαθεί να ανταπεξέλθει.
Στην εκδοχή "Her": Η Eleanor (Jessica Chastain), μετά το χαμό του γιου της και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο γάμος της, επιστρέφει στο πατρικό της. Εκεί θα αναπτύξει τις σχέσεις με την οικογένειά της και θα πάρει αποφάσεις για τη ζωή της.
Στην εκδοχή "Him": Ο Conor (James McAvoy), μετά το χαμό του γιου του και την απόφαση της γυναίκας του, Eleanor, να φύγει από το σπίτι, προσπαθεί να βάλει σε μια τάξη τη ζωή του. Ασχολείται με το εστιατόριό του, με τις σχέσεις του με τον πατέρα του αλλά κυρίως με την προσπάθειά του να ξανασμίξει με τη γυναίκα του.
Πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία βρίσκεται ο Ned Benson στην πρώτη του δουλειά, με μια πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ιδέα κινηματογράφησης. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο James McAvoy ("X-men", "The last king of Scotland") και η, δυο φορές, υποψήφια για Όσκαρ, Jessica Chastain ("Zero dark thirty", "The help") σε, μάλλον, αδιάφορες ερμηνείες.
Χωρίς αμφιβολία, το concept παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Δυστυχώς, όμως, δεν είμαι σίγουρη πως ο σκηνοθέτης καταφέρνει το σκοπό του. Αρχικά, ένα μεγάλο ποσοστό της εκδοχής του καθενός, δεν είναι κοινό. Ο καθένας βιώνει μια δική του καθημερινότητα και οι κοινές στιγμές, που δίνουν τη δυνατότητα της αντικειμενικής αξιολόγησης στο θεατή, είναι λίγες. Έπειτα, το σενάριο είναι γεμάτο κλισέ. Η μητέρα που θρηνεί περισσότερο από τον πατέρα, η γυναίκα που ασφυκτιά στη σχέση και δεν επικοινωνεί πια, ο άντρας που προσπαθεί να την ξανακερδίσει, οι στενότερες σχέσεις που έχουν οι γυναίκες με τους γονείς τους και άλλα, πιο εξοργιστικά, που αφορούν την απιστία, τη φυγή, τα όνειρα, όπως τα εκλαμβάνει το κάθε φύλο.
Τα κακά νέα: Δεν καταφέρνει να αποδόσει τα συναισθήματα γι'αυτό και δεν "πείθει".
Τα καλά νέα: Η πολύ πρωτότυπη ιδέα.
Μας εξέπληξε: Η μηδενική απόκλιση του σεναρίου από τα κοινωνικά στερεότυπα.
Μας άρεσε;
Δε θα το έλεγα. Εκτός των άλλων προβλημάτων, το πρωταγωνιστικό ζεύγος δεν έχει καθόλου χημεία.
Βαθμολογία: 5/10
Υ.Γ. Δείτε, καλύτερα, πρώτα το "Him" και μετά το "Her".
Στην εκδοχή "Her": Η Eleanor (Jessica Chastain), μετά το χαμό του γιου της και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο γάμος της, επιστρέφει στο πατρικό της. Εκεί θα αναπτύξει τις σχέσεις με την οικογένειά της και θα πάρει αποφάσεις για τη ζωή της.
Στην εκδοχή "Him": Ο Conor (James McAvoy), μετά το χαμό του γιου του και την απόφαση της γυναίκας του, Eleanor, να φύγει από το σπίτι, προσπαθεί να βάλει σε μια τάξη τη ζωή του. Ασχολείται με το εστιατόριό του, με τις σχέσεις του με τον πατέρα του αλλά κυρίως με την προσπάθειά του να ξανασμίξει με τη γυναίκα του.
Πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία βρίσκεται ο Ned Benson στην πρώτη του δουλειά, με μια πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ιδέα κινηματογράφησης. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο James McAvoy ("X-men", "The last king of Scotland") και η, δυο φορές, υποψήφια για Όσκαρ, Jessica Chastain ("Zero dark thirty", "The help") σε, μάλλον, αδιάφορες ερμηνείες.
Χωρίς αμφιβολία, το concept παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Δυστυχώς, όμως, δεν είμαι σίγουρη πως ο σκηνοθέτης καταφέρνει το σκοπό του. Αρχικά, ένα μεγάλο ποσοστό της εκδοχής του καθενός, δεν είναι κοινό. Ο καθένας βιώνει μια δική του καθημερινότητα και οι κοινές στιγμές, που δίνουν τη δυνατότητα της αντικειμενικής αξιολόγησης στο θεατή, είναι λίγες. Έπειτα, το σενάριο είναι γεμάτο κλισέ. Η μητέρα που θρηνεί περισσότερο από τον πατέρα, η γυναίκα που ασφυκτιά στη σχέση και δεν επικοινωνεί πια, ο άντρας που προσπαθεί να την ξανακερδίσει, οι στενότερες σχέσεις που έχουν οι γυναίκες με τους γονείς τους και άλλα, πιο εξοργιστικά, που αφορούν την απιστία, τη φυγή, τα όνειρα, όπως τα εκλαμβάνει το κάθε φύλο.
Τα κακά νέα: Δεν καταφέρνει να αποδόσει τα συναισθήματα γι'αυτό και δεν "πείθει".
Τα καλά νέα: Η πολύ πρωτότυπη ιδέα.
Μας εξέπληξε: Η μηδενική απόκλιση του σεναρίου από τα κοινωνικά στερεότυπα.
Μας άρεσε;
Δε θα το έλεγα. Εκτός των άλλων προβλημάτων, το πρωταγωνιστικό ζεύγος δεν έχει καθόλου χημεία.
Βαθμολογία: 5/10
Υ.Γ. Δείτε, καλύτερα, πρώτα το "Him" και μετά το "Her".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου